søndag den 27. maj 2012

Nyt scrap-hjørne

Jeg har indtil nu været spisebordsscrapper, men i går fik jeg sat et par bordplader op i stuen, så jeg kan sidde der med alt mit halløj. Det bliver helt dejligt at få ryddet spisebordet :)

Tada, så blev den sidste plads i stuen udnyttet :)



Så blev den plads hurtigt fyldt ud :)
Jeg skal have nogle hylder op også, men indtil jeg lige finder de rigtige må jeg have en ekstra stol ved siden af med de nødvendige ting. Jeg kan godt li' at have alle mine ting tæt på når jeg er igang.





Det  er lidt klemt så håber snart jeg finder de rette hylder, indtil da må det være det mest nødvendige jeg har på bordet, resten står på en reol.


Håber i alle har nydt pinsen, og ikke mindst det skønne vejrvi har haft :)
God søndag derude.

11 kommentarer:

  1. Tillykke med dit nye hjørne!

    SvarSlet
  2. Tillykke med din nye scrapplads. Jeg scrapper også i stuen og havde tænkt mig sådan en hjørneløsning i fremtiden..
    God pinse.

    SvarSlet
  3. Ih, hvor dejligt!! Tillykke med hjørnet!!
    Det skal nok blive brugt flittigt, er jeg sikker på :)

    SvarSlet
  4. God løsning. Tillykke med dit nye scraphjørne

    SvarSlet
  5. Super lækker scrap hjørne - tillykke med det.

    SvarSlet
  6. ihh hvor skønt, ja det er jo bare dejligt når man får sit eget hjørne, bliver fint med hylderne, bare sæt op ;O)) helt til loftet.. super...

    SvarSlet
  7. Dejligt med sit eget hjørne. Tillykke.
    God pinse.

    SvarSlet
  8. Tillykke med dit nye hjørne,
    sådan et hjørne kunne jeg også godt bruge,
    vi har bare ingen ledig, ha ha

    hygge hygge:)

    SvarSlet
  9. Ihhh stort tillykke med din nye lyse og smarte scrapplads :)
    Dejligt der er plads på bordet, plads til hylder og måske en papirsvogn/opbevaring under den korte bordplade..

    Dejligt at få spisebordet "tilbage"...

    Glæder mig til at følge din nye scrapplads når den udvides :)
    Da jeg havde min plads op ad en væg havde jeg købt lange plader til 100kr i silvan som hylder, det fungerede rigtig godt.. Bare en ide...

    Fortsat god pinse :)

    SvarSlet
  10. Det ser rigtig lækkert, lyst og indbydende ud ved din nye scrapplads. Tillykke med den - og rigtig god scrappelyst :-)

    SvarSlet
  11. Aih, hvor ser det fint ud. Dejlige omgivelser til mange hyggelige scraptimer.
    God fornøjelse....

    SvarSlet