lørdag den 5. maj 2012

Mit første LO :)

Indtil nu har jeg lavet kort og lidt minialbum, men i går aftes kastede jeg mig ud i at lave et LO.
Men inden jeg gik igang legede jeg lidt med distress inks. Ved ikke helt om jeg kommer til at bruge det til noget, men det fik da sparket kreativiteten igang :)

Måske jeg gør noget mere ved det og så bruger det som baggrund på et LO, men ved det ikke endnu.


Men jeg fik også lavet et "rigtigt" LO, med et billede af min søster og jeg. Nu jeg regner efter er billedet vel omkring 24 år gammelt! Hmm, som tiden dog går :)










Det er mit første forsøg med et LO, og tror nok jeg er tilfreds :) Men jeg har vist fået mod på at lave flere LO'er.

God weekend derude.

6 kommentarer:

  1. Det første mønsterpapir du har lavet kunne være fedt med nogle sommer billeder, eller solnedgangs billeder måske ;)

    Det andet er da sødt.. Du skal da bare igang med nogle flere Loér.. Det ser godt ud :)

    SvarSlet
  2. Det første papir er superflot, og ville være en flot baggrund for enten s/h billeder eller solskinsbilleder...

    Tillykke med dit første lo, det er rigtig fint.....

    SvarSlet
  3. Flot legeri. Jeg var på et online kursus, hvor der blev opfordret til at man hver dag lavede sådan noget. Man behøvede ikke at bruge det, men man kunne godt. Det var så godt for inspirationen, at der ikke var noget forpligtende, ved at lave det.
    Dejligt layout du har lavet, nu kan du sagtens gå i gang med mange flere

    SvarSlet
  4. Super flot LO :) man ser ikke at du er nybegynder med LO's... ;)

    SvarSlet
  5. Flot LO, du har lavet.
    Jeg kan sagtens se det første til et LO også.

    SvarSlet