lørdag den 5. maj 2012

Endnu et LO :)

Så fik jeg søreme lavet endnu et LO, havde egentlig  ikke troet jeg skulle komme igang med at lave LO's, men selvom jeg synes det er lidt svært, så kommer der nok flere.

Jeg var i gemmerne og kigge efter billeder, og fandt disse to med min mormor og morfar sammen med mig som helt lille. Det kom der dette LO ud af.





Da billederne er meget mørke, har jeg forsøgt at holde resten i lidt lysere farver for at det hele ikke bliver for mørkt.


Håber i nyder weekenden derude:)
Og mange tak for jeres søde kommentarer, jeg bliver så glad :)

6 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet flot :o) .. heh, sjovt at se mormor og morfar i en ung udgave..

    SvarSlet
  2. Fint LO og med skønne fotos :)

    SvarSlet
  3. Flot layout. Du må have en god søndag.

    SvarSlet
  4. He he - jeg havde det ligesom dig - jeg var sikker på jeg ALDRIG kom til at lave LO. Men nu er jeg blevet lidt bidt af det også. Du starter bestemt godt ud med dine synes jeg. De er fine! God søndag.

    SvarSlet
  5. Rigtig fint layout du har lavet - og smukt med de sarte farver.
    Dejligt at kunne scrappe de gamle billeder. Det er jo netop det scrap også handler om.

    Dejligt du er begyndt med layouts. Sådan bliver man klogere hele tiden - for layouts er faktisk rigtig hyggeligt at sidde med (siger hende der ikke har lavet lo'er i ca ½ år. Indtil forleden.)
    Jeg lavede KUN lo'er i begyndelsen, men så gik der kort i det ....Egentlig vil jeg jo helt det hele...så nu håber jeg, at kunne veksle lidt.

    I øvrigt fine ting du har lavet, siden jeg var forbi sidst. Jeg har åbenbart haft "forstoppelse" på min googlereader.
    Der stod at der var lagt 10 nye indlæg ud hos dig de sidste par timer. Og nøjagtig det samme hos 2 andre blogge. Så jeg tror jo, at du laver ingenting, når der er helt stille.
    Jeg har prøvet det fænomen før, og det er rigtig træls - for hvordan skal jeg så holde øje med, hvad der sker rundt omkring ???
    Nu håber jeg der er hul igennem til dig....Sidst jeg havde problemet løste det sig af sig selv.

    SvarSlet