søndag den 7. december 2014

7. december

Allerførst, glædelig 2.advent, sådan ser min adventskrans ud i år

Er egentligt fint tilfreds med den. Men enormt træt af mit valg af lys. Plejer altid at bruge hvide bloklys, men faldt for disse guldfarvede i år. De brænder bare så dårligt, og de løber helt vildt ( også selvom lysene bliver rettet og står mere lige end de ser ud her på billedet :)


I dag vil jeg vise et meget simpelt julekort jeg har lavet. Igen farvoritten lawn fawn, hvor både papir og stempel er fra, og så har jeg haft gang i mine promarkers.
 
 
Måske der sidder nogen derude som kan hjælpe mig med et promarker spørgsmål. Man kan købe sådan nogle extra små spidser at sætte på tuschen, så får man en meget tynd og fin spids at farve med. Jeg har problem med at mine ligesom tørrer ud, bliver hårde og ikke vil tage farve fra tuschen. Nogle som har gode råd til hvad man kan gøre, hvis der da er noget at gøre?
 
Rigtig glædelig 7. december.

6 kommentarer:

  1. Fantastisk flot kort og kanon flot dekoration duhar lavet. Promarkere har jeg slet ingen erfaring med, så der kan jeg desværre ikke hjælpe, men prøv at spørg Dorte Sørensen på SS, hun er en meget erfaren Promarker bruger ved jeg.

    SvarSlet
  2. Det er en flot dekoration, men surt med lysene.
    God søndag aften.

    SvarSlet
  3. Hey flot kort med mine ynglingsstempler også ; )

    SvarSlet
  4. Øv med de lys. Men jeg kan godt forstå du faldt for dem. De er rigtig flotte.
    Kortet er bare super.
    Jeg har samme problem med spidserne til Promarkers. Engang blev jeg så desperat at jeg holdt dem under den varme hane.....og det hjalp. Efter vask pustede jeg kraftigt med mine lungers fulde kraft - fra den tykke ende af den lille spidse tut.
    Blev det noget rod, eller kunne du forstå det.

    Jeg tror ikke det er den "autoriserede" løsning på problemet. Men her hjalp det altså.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne sagtens forståes! Og det tip vil jeg helt sikkert prøve, tusind tak :)

      Slet