mandag den 1. december 2014

1.December

Glædelig 1.December !

Jeg vil prøve at jule-blogge i år. Jeg har ikke været med på jule-blogge-vognen før, men nu skulle det prøves. Måske det kan være med til at holde mig i gang på bloggen.

Jeg blev total overrasket i går da en scrap-veninde stod uden for døren, med sig havde hun den fineste pakkekalender til mig. Hold da nu op hvor blev jeg glad, rørt og meget overrasket :) Så nu kan jeg glæde mig til at jeg hver dag ind til jul kan åbne en af disse skønne pakker.

 
 
 
Jeg har i dag købt nye nisser. Det er første jul i min nye lejlighed, og her er lidt mere plads, dermed mere plads til julepynt. Så da jeg så disse nisser måtte jeg bare have dem med hjem, synes de er vildt skønne.
 


 
 


Rigtig god aften til jer alle sammen.

6 kommentarer:

  1. hvor dejligt med sådan en overraskelse spændende hvad der er i de andre pakker

    SvarSlet
  2. hvor skønt med en pakkekalender :0)

    SvarSlet
  3. Så skønt med dejlige overraskelse, og den her er da en der kan vare en rum tid, og bringe glæde længe efter jul endda. Fine nisser, du her fandt.

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig overraskelse :) Og de nisser er da bare herlige.

    SvarSlet
  5. Rigtig skønne nisser.
    Jeg var på julemarked i weekenden og købte træmus. Hvor er dine fra.
    Fedt med en overraskelse!!

    SvarSlet
  6. Dejligt du vil prøve at juleblogge. Jeg har været med i flere år nu, og prioriterer det højt. Mange af mine scrapvenskaber er opstået under juleblogging, for vi får lidt mere kendskab til hinandens private ting, når man blogger dagligt.
    Men det tager tid....ret meget faktisk. Men vi prøver...
    Tænk at få sådan en pakkekalender sådan lige....skønt.
    Og dine nisser er da vildt gode. Lidt 60'er agtige på en måde. Dem kunne jeg godt være faldet for.

    SvarSlet