onsdag den 24. juli 2013

Charmetrold


Jeg har lavet endnu et LO med min skønne lille nevø, som virkelig forstår at være top dejlig og charmerende :) 



Lidt detaljer


Jeg har syet  med twine hele vejen rundt i kanten. Jeg synes det rammer lo'et fint ind. Pilene er et stempel som jeg har stemplet, og så klippet ud. 

Jeg har brugt gesso igennem en mask

Lidt sytråd og papir fra restekassen


Tusind tak for kig og kommentarer, håber at i alle får nydt det skønne sommervejr, det gør jeg i hvert fald :) God dag alle sammen.

Knus

3 kommentarer:

  1. super lækkert layout med mange flotte dejtaler

    SvarSlet
  2. Flot LO og ja det er da vist en rigtig lille charmetrold. Hvor er han da bare cute.

    SvarSlet
  3. Skønt layout du har lavet - han ser godt nok dejlig ud, den lille fyr...

    SvarSlet