søndag den 1. juli 2012

En fantastisk gave

Jeg bliver nødt til at vise en fantastisk gave jeg har fået.
Jeg var ovre hos min søster i weekenden, og hun siger så til mig at hun synes jeg skal have min fødselsdagsgave nu. ( Der er ca 2 uger til min fødselsdag )  Jeg skulle have den nu, fordi så kunne jeg nå at kigge på den inden den skulle bruges??!?!
Øhh, og hmm, hvad pokker kunne det dog være? Noget som skal kigges på, inden det skal bruges?!
Her er kortet som var med pakken :




Og inde i pakken var så dette fine bogkort:


Og inde i bogkortet var der:

Billetter til The Lion King som musical!
Jeg skal til London på ferie med min søster til sommer, og der skal vi så ind og se denne :)
Det er min så absolut yndlings disneyfilm, og at få lov til at se den som musical i London, det bliver helt vildt, glæder mig så meget.


Grunden til at min søster synes jeg skulle have den nu, er at tit og ofte er en del af en oplevelse jo også det at gå og glæde sig til den. Og det gør jeg i hvert fald nu, rigtig meget. Jeg er så glad :)
Så nu skal de sidste 2 uger inden flyet letter mod London altså bare gå stærkt :)

God søndag derude.

6 kommentarer:

  1. Flotte kort og sikke en lækker gave at få. Jeg kan kun sige en ting, glæd dig til dig. Min mor havde min datter med til London en uges tid i sept. sidste år og der var de inde og se Løverne Konge og min datter var fuldstændig betaget af den og snakker stadigvæk om den.
    God søndag

    SvarSlet
  2. Det er nogle søde kort, og sikke en dejlig gave, og din søster har helt ret, en del af fornøjlsen er da forventningens glæde

    SvarSlet
  3. Sikke en lækker gave og flotte kort! For oveni kan jeg se, at du også er så heldig, at have en søster at scrappe med..
    God søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jeg. Det er helt fantastisk at have en søster som er lige så scraptosset som jeg er :)
      Egentlig er det også takket være hende jeg kom igang med scrappen, og det er jo dejligt :)
      Hun kan besøges her:
      http://camillashyggescrap.blogspot.dk/

      Slet
  4. Rigtig flot gave og kort. God tur til London.

    SvarSlet
  5. Ejj hvor er du bare heldig...
    Rigtig god tur når det kommer dertil :)

    SvarSlet