mandag den 7. november 2011

Scrap A Mania 2011

Jeg har her i weekenden været til SAM for første gang. Men absolut ikke sidste gang jeg skal afsted, det var bare så hyggeligt, sjovt og rigtig insprerende.
Og selvfølgelig blev det også til en masse ture i de forskellige butikker, og her er hvad jeg fik købt :)
Nu glæder jeg mig bare til at få gang i det hele.

Nogle clear stamps
Et magnolia stempel
Store manilla mærker



Versafine clear stamp
Zing Clear embossing pulver
En hjørne punch
Puder til mit blending tool
Distress ink i forskellige farver + at jeg virkelig fik lært at bruge distressen :)
Jeg har ikke fået taget billeder af en masse blandet papir, og så købte jeg også en MS skæremaskine :)


2 kommentarer:

  1. Lækre indkøb. Jeg var der også for første gang, jeg har ikke fået taget billeder endnu. men det kommer. :-)

    SvarSlet
  2. Skønne indkøb du fik gjort dig..
    Jeg fik også shoppet godt tihii.. Det så dejligt når man har mulighed for at gå rundt og snuse og se hvad man lige pludselig får behov for tihih :)

    SvarSlet